header iklan

Friday, August 6, 2010

Mengapa Harga Penapis Air Saya Murah??

Persoalan lazim

Kenapa harganya terlalu murah berbanding harga penapis air lain dipasaran? Adakah ianya berkualiti kerana harganya yang murah? Ini kerana kebanyakkan penapis air lazimnya berharga ribuan ringgit dan ada yang mencecah sehingga RM 2,000 (anda boleh semak harga penapis-penapis air lain dipasaran). Betul anda ingin tahu kenapa?

Secara jujur ia merupakan hasrat saya agar semua rakyat Malaysia dapat hidup dengan sihat dengan meminum air yang bersih serta dapat memiliki Bio Energy Water System yang harga yang mampu dimiliki. Pada awalnya, saya sendiri agak was-was, namun setelah menggunakannya ternyata ia sangat berkualiti. Ada juga dikalangan rakan-rakan saya mengesyorkan agar ia dijual pada harganya lebih tinggi agar saya dapat mengaut keuntungan yang lebih namun keuntungan semata-mata bukanlah matlamat saya dan apa yang lebih penting adalah kepuasan pelanggan dan kemampuan memilikinya terutama kepada yang kurang berkemampuan.

Bagi menjawab persoalan diatas, harga kesemua keluaran Bio Energy Water System yang dijual oleh saya murah adalah disebabkan oleh faktor-faktor berikut:-


a. Anda tidak perlu lagi membayar kos pengiklanan di TV, radio dan sebagainya kerana promosi dilakukan di media seperti di internet yang tidak memerlukan kos yang tinggi. Adakah hanya jika produk itu terkenal dan berjenama maka kualitinya ia juga baik? Jawapanya tidak semestinya.


b. Anda juga tidak perlu bayar kos royalty kepada Professor, Doctor, Artis atau orang terkenal bagi mempromosikan produk kesihatan. Kos- kos ini sememangnya tidak perlu dan dapat dijimatkan.


c. Anda juga tidak perlu membayar kepada upline atau downline MLM kerana produk Bio Energy Water System bukanlah produk jualan langsung / MLM kerana ia diimport terus dari pengeluarnya.


d. Jualan ini dilakukan di internet, jadi kos sewa kedai, pengurusan, pekerja dan overhead yang lain juga dapat dijimatkan.


e. Dan terakhir, produk ini diambil terus dari kilang memandangkan saya mempunyai hubungan rapat dengan syarikat pengeluar. Stock hanya di ambil sekiranya mempunyai permintaan sahaja. Oleh itu, tuan-tuan dan puan-puan tidak perlu risau akan kualiti produk ini.

6 comments:

  1. salam..saya berminat jadi pengedar,berapa kos saya perlu ada-boleh e-mail saya kat terengganu email:tygetang@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  2. Murah mungkin, tapi kalau kita tak cuci & tidak ada servis percuma, rasa tidak berbaloi beli.Murah Dgn Servis percuma

    ReplyDelete
  3. berapa harga penapis air ni .......


    _____________________
    yang benar,
    (insan yang belum ada penapis air)
    terbaikpaya@gmail.com

    ReplyDelete
  4. In this manner my buddy Wesley Virgin's autobiography starts in this SHOCKING and controversial video.

    As a matter of fact, Wesley was in the military-and soon after leaving-he unveiled hidden, "mind control" secrets that the government and others used to get anything they want.

    As it turns out, these are the exact same secrets lots of celebrities (notably those who "became famous out of nothing") and the greatest business people used to become rich and successful.

    You've heard that you utilize only 10% of your brain.

    That's because most of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Maybe this expression has even occurred INSIDE OF YOUR very own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind around seven years back, while riding an unregistered, beat-up trash bucket of a car without a license and $3.20 in his bank account.

    "I'm absolutely fed up with going through life paycheck to paycheck! When will I finally make it?"

    You took part in those types of thoughts, isn't it so?

    Your own success story is going to happen. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

    Watch Wesley Virgin's Video Now!

    ReplyDelete
  5. Did you hear there's a 12 word sentence you can tell your crush... that will induce deep feelings of love and instinctual appeal to you buried inside his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, cherish and care for you with all his heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Response

    This instinct is so built-in to a man's brain that it will drive him to try better than before to to be the best lover he can be.

    In fact, fueling this powerful instinct is absolutely essential to getting the best ever relationship with your man that the instance you send your man one of the "Secret Signals"...

    ...You will instantly find him open his mind and soul for you in a way he haven't experienced before and he will distinguish you as the only woman in the galaxy who has ever truly appealed to him.

    ReplyDelete
  6. come and see this guys for more info https://cleteomichael.blogspot.com/2022/07/penapisair-pilihan-utama-rakyat.html

    ReplyDelete