header iklan

Thursday, February 11, 2010

Testimonial

Terlebih dahulu kami ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pelanggan-pelanggan kami yang telah menyokong kami selama ini bukan sahaja dengan membeli produk Bio Energy Water System untuk kegunaan sendiri malah turut mempromosikan produk kami kepada kenalan dan ahli keluarga yang lain. Oleh yang demikian bagi memantapkan lagi perkhidmatan kami, dengan ini kami mengalu-alukan pandangan, pendapat, komen dsb tidak kiralah sama ada yang positif atau negatif diberikan kepada kami. Sila email kepada :

Terima Kasih


Setelah mencuba ini, kesihatan kami sekeluarga bertambah baik, anak saya tidak lagi mengalami sakit2 kepala serta mampu memberi tumpuan kepada pelajaranya.

Zamani
Serdang, Selangor


Terlebih dahulu ingin saya ucapakan terima kasih kerana sanggup melayan pertanyaan saya yang banyak dan semua penerangan yang diberikan memuaskan hati saya.

Salina
Ampang, Selangor

Pada mulanya saya tidak percaya dengan harga yang ditawarkan begitu murah dan dengan kualiti yang dijanjikan. Saya hanya bertawakal shj semasa membeli bio energy water system ini, tapi selepas guna saya dapati penapis air ini tidak mengecewakan saya. Saya telah mencadangkan kepada rakan2 sepejabat saya disamping turut menjadi pengedar produk ini.

Zara
Bangsar, KL


Senang untuk dipasang dan mudah digunakan.

Alim
Sungai Petani, Kedah



Saya ada membeli penapis air jenama lain, harganya bernilai RM2030 seunit. Selain mahal, alat ganti penapis air nya perlu ditukar setiap 3 bln, 6 bulan dan setahun yang bernilai diantara RM100 sehingga RM400 seunit. Akhirnya, saya mencuba penapis air ini dan ianya sememangnya lebih bagus kerana penapis boleh digunakan selama 2 tahun. Penapis air yg lama tidak lagi digunakan oleh saya dan saya simpan didalam stor sebagai hiasan hahahaha....

Min
Ipoh, Perak


Bagus! klau ada produk lain yg nak jual, jgn lupa bgi tau saya.

Jimmy
Pantai Dalam, Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment